Lugnet innan stormen..

Fredag och efterlängtad helg för såväl rikdsagsledamöter som hockeyspelare, vilket nästan alla uppskattar!

Vi står inför den sista helgen innan rulliansen av träningar, matcher och dylika tillställningar börjar avlösa varandra på "fagge" och det är nog inte en enda hockeyspelare i FAIK som inte är sugen på att få ta säsongens första skär på Fagerlidens nyspolade is. Jag själv är inget undantag. Men först och främst har vi då en helg som ska avverkas och på lördag ska a-laget ställa in målsiktet i form av en runda paintball + korvgrillning och om Blücher har lika dåligt sikte som på backskottsövningarna så ska nog inga allvarligare skador uppstå.. haha!

Skämt åsido så kan jag enbart vara lite stor i käften för att jag är en av dem som tyvärr inte kommer att kunna delta på lördag. Jag ska istället sitta vid Hamnkrogen nere i Västanfors och trubadura för Seco's serviceavdelning som har metartävling (om jag inte missminner mig). Så kan det vara.


Fredag som sagt så jag tänkte introducera ett segment som jag ska försöka ha med varje fredag i vinter, nämligen "Lika som bär". Alla som läst sportbladet har väl en aning om vad som komma skall och förstår då även att det bara ska vara ett kul inslag och givetvis inte något sätt att håna eller trycka ner någon. Just ja, om du själv har någon person som du tycker är extremt lik någon kändis eller så, så är du mer än välkommen att skicka en bild till min mail som du finner längst ner i blogginlägget. Kanske just DIN "Lika som bär" dyker upp på bloggen en vacker fredag, man vet aldrig!





LIKA SOM BÄR



Jonathan Minkkinen? - Ron Hextall?








Puff? - FAIKs nykomling Jeppe Andersson?







Hund på google? - Sebastian Varjomaa?



Min mail som ni är välkomna att skicka in bidrag till: [email protected]

Trevlig helg!
/ #20



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0