Nu är det snart igång..


Hallå alla hockey- och idrottsintresserade filurer i diverse åldrar och välkomna till den nystartade idén "Blogg 20"..

Så varför en blogg?
Tanken bakom det här projektet är egentligen inget extraordinärt utan det ska helt enkelt vara ett sätt att locka fler besökare till vår nya fina hemsida så att det, förhoppningsvis, blir lite kontinuerligt liv och rörelse där.

Vad ska det skrivas om på bloggen?
Ja, eftersom det här är lika nytt för mig som det är för er läsare så är jag faktiskt ännu lika ovetande som er. Bloggen ska väl egentligen fungera som en sorts nyhetssida där jag, så gott jag kan, ska försöka ge er en liten inblick i vad som händer och sker bakom den oftast för allmänheten stängda A-lagsdörren. Men något säger mig att bloggen kommer att behandla de flesta ämnena mellan himmel och jord.

Vem är det som ska skriva på bloggen?
Jag som kommer att sitta bakom tangentbordet och propagera heter Victor Larsen och spelar för närvarande min 3:e säsong i FAIK's A-lag. Nybliven student som i veckorna jobbar på Lindströms ELAB här i Fagersta under Tony "tjolla" Lindström som även tränar FAIK's u14, d.v.s pojkar födda 96-97.

Hur ofta jag kommer att uppdatera bloggen är ännu ovisst men jag ska försöka göra det på återkommande basis (givetvis beroende på hur mycket tid som finns att tillgå). Är precis hemkommen från vårat 4:e och SISTA ispass uppe i Hedemora eftersom det blir is på fagge nu i helgen. Det är självklart svårt att analysera hur det ser ut efter enbart 4 tillfällen på is men det känns väldigt bra och alla är spelsugna efter en lång sommar med sol, bad, semester och givetvis en stenhård barmarksträning!




Truppen är i princip densamma från förra säsongen så vi ska fortsätta bygga på det vi startade i höstas. Det ser i mångt och mycket ut som om det är en väldigt lovande och rolig vinter som väntar, inte bara oss, utan även alla er andra.. så slipa skridskorna och vässa klubban för nu är det igång!!


/ #20

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror att det kommer att bli kanon!

2009-08-27 @ 18:40:24
Postat av: fnacke

ska följas! XD

2009-08-27 @ 18:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0