Inofficiell comeback?

Nej.. men det har varit väldigt dåligt med inlägg de senaste veckorna. Bidragande faktorer KAN vara jobb, dalande motivation, svinsprutor, musik och andra aktiviteter på de få timmar jag har "ledigt" om kvällarna. Nog om det.

Lite kort: sen senast jag skrev så har det hänt en del. Vår oavgjord-trend har brutits och vi har börjat fått betalt för våran kontinuitet som vi eftersträvar i vår spelidé. Olika spelares "roller" har börjat falla på plats och laget börjar mer likna ett maskineri än 3 olika femmor som spelar lite då och då. Detta är naturligtvis enormt positivt och på den banan ska vi fortsätta.

Fick precis höra att FAIKen förlorade säsongens, förmodligen, tuffaste match vilket var Falun borta (5-1) nu ikväll. Jag själv kunde inte delta p.g.a tidigare nämnd influensa-spruta men jag kan bara ana att "vi" måste ha gjort en bra insats för Falun borta är som sagt ingen barnlek men inte heller någon måstematch. Bara att ruska av sig den drabbningen och se framåt mot nästa möte vilket är Björbo borta på Fredag.




Jag själv siktar först och främst in mig på juniormatch imorgon kl 7 på Fagge mot Långshyttan. Jag kan inte säga att det kommer att bli en lika underhållande fight som Malungs IF hemma på tisdag med a-laget men har du inget för dig så tycker jag att du kan släpa dig upp imorn och främja den lokala idrotten som verkar vara på uppsving här i kommunen. För imorn är det som som gäller det en vis man en gång sade: KÄKA PUCK!!!



Någon som är avundsjuk på mitt nyinköp?
Svar: Alla med lite hockeyvett i skallen!


/20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0