Helg

Och jag tänker inte skriva så mycket mer än att vi har match hemma mot Avesta på söndag kl 17:00. Stefan "Nixon" Nikanorsson är även tillbaka i FAIK'en efter några säsonger i just Avesta! Positivt och riktigt kul.

Annars vill jag väl bara nämna att jag var upp och kollade på u16-2's match igår när dom mötte Surahammar i sin andra seriematch för säsongen. Faik vann till slut med 3-2 efter en ritkigt tät fight mellan de två brukslagen, så grattis till er grabbar. Jag vill även passa på att lyfta fram en spelare från matchen som jag tyckte var totalt outstanding igår och som gång på gång visade på stort hockeykunnande och härligt go. # 18 Victor Hedfors. Kul att se! Nåt att hålla utkik efter i framtiden om ni frågar mig.






u 16




Trevlig helg på er! Syns på söndag.




/ #20






Kommentarer
Postat av: jessica

ja men man har ju ett helt år på sig att spara till julen ;)

2009-10-18 @ 11:59:09
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: victor

Dagens sanning iofs haha..

2009-10-18 @ 14:01:47
URL: http://myspace.com/victorlarsenmusic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0