J18-match

Ikväll spelar Faik's juniorer mot Sala HK kl 19:00 på Fagerliden.. Jag har egentligen annat för mig men det finns en anledning till varför jag ska upp och kika ikväll - Tim Pettersson. Dels för att han snart rycker in i lumpen och får lägga grillorna på hyllan ett tag men också för att han i varje match är mer än värd entrépengarna. Så har du inget för dig så föreslår jag att du kikar in kvällens drabbning!



Passade även på att hetta till stämningen lite till söndagens match mot Smedjebackens HC genom att driva lite med #27 Mattias Granlund som jag sprang in i idag på jobbet. Förklarade för honom att han skulle ta en ordentlig titt på mig framifrån eftersom det enda han skulle få se av mig på matchen var mitt tröjnummer på ryggen när jag svischar förbi så att han nästan blir förkyld av vinddraget.. haha! Det kommer dock troligtvis sluta med att jag sitter som ett frimärke mot sargen nere i caféteriahörnet eftersom han är en rutinerad och benhård back som varit med ett tag, men det kändes helt klart värt det! hahaha..




Granlund.





/ #20





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0