Tung förlust i Söderhamn.. (5-3)

Ja, vi räckte inte riktigt till mot ett taggat och välspelande hemmalag i form av Söderhamn med en domare på, hur klichéaktigt det än må låta, sin sida matchen igenom.. Trots att FAIK gick ner på folk tidigt i den tredje perioden så kunde vi inte få in pucken fastän många hyfsade och några riktigt bra lägen skapades.




Veckans Hiss
Kul att se de tappra själar som, likt föregående säsong, pallrade sig ända upp till Söderhamn en fredagskväll för att stå och frysa på läktaren i den abnormalt kalla ljusnehallen på "fel sida dalälven" som Manuffen bergsäkert påpekade innan matchen.



Veckans Diss
Så, nu bryter vi ihop och ger upp då? Ja, man skulle kunna tro det om man läser Fagerstas "mest dynamiska idrottsblogg's" siande om årets lag på www.fagersta-posten.se, men tro mig mina vänner: Så är inte fallet. Nya tag på tisdag mot Smedjebacken borta och det ska bli ett riktigt roligt derby som förhoppningsvis kommer bjuda på underhållande och uppoffrande gärsgårdshockey. Gärsgårdshockey? Nej, nu har jag läst för mycket på nyligen nämnda idrottsblogg..








Hoppas att lite folk vill och kan pallra sig upp till Smedjebacken på tisdag och heja på oss när vi ska ta 2 pinnar och studsa tillbaka från gårdagens plump i protokollet. Även bloggare har helg vet ni, så nu rundar jag av. Ciao!






/#20

Kommentarer
Postat av: Anonym

hm, han kanske har fel men nog har väl alla rätt till en åsikt?

2009-11-06 @ 12:07:43
Postat av: victor

Givetvis Mr Anonym, och så även jag..?

2009-11-06 @ 21:57:42
URL: http://myspace.com/victorlarsenmusic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0