Internmatch

Idag spelades en internmatch i a-laget som slutade 3-5. Vann gjorde det svarta laget bestående av; David Granquist, Samuel Blücher, Tobias Eriksson, Mathias Jukkola, Stefan Carlberg, Victor Larsen, Jonas karlsson, Robin Lehto, Jonas Ekegren, Jens Ekegren samt Mattias Eriksson. Förlorarna får ni själva räkna ut vilka det var.. Martin Forss som p.g.a oförklarliga skäl inte kunde delta agerade istället coach i det "svarta båset", och det med uppenbar framgång!




Minnesota Miracle Man







Jag kan förövrigt meddela er med sämre simultanförmåga att det går att pausa och stänga av musiken som spelas när bloggen öppnas här till höger i menyraden! ------>

Just ja! Imorgon vankas det nya "Lika som bär" och jag tycker synd om er som inte kikar in och kollar vad det bjuds på för godsaker denna torsdag.. Det var allt jag har att bjuda på idag, tack för mig!




/ #20






Kommentarer
Postat av: jessica

nu har jag lagt ut en video med dig som huvudperson på min blogg. hoppas det är okej! :)

2009-09-10 @ 12:23:35
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0