Lagfoton och dylikt..


En estetiskt korrekt Sundh?




Idag var det fotografering á Kenneth Sundh på fagge och FAIKare, unga som lastgamla, förevigades framför kameran i sina matchtröjor på den nyfrusna isen. Leendes från öra till öra eller med iskallt sammanbitna ansikten såklart (något mellanting finns inte). Nytt för i år var även att samme Kenneth tog de individuella korten på oss spelare i a-laget så det ska bli intressant att se om man kan hitta några 'lika som bär' i den kollektionen när den nu publiceras! haha..

Vinst blev det igår också, icke att förglömma! Som Bamse skrev på hemsidan så var det väl en typisk försäsongsmatch som i stora drag avgjordes på vilka som ville mest. Igår var det vi. Personligen kan jag bara säga att det kändes oerhört ovant att spela match "på riktigt" så här första gången men jag tycker vi har många goda intentioner och framförallt en tränare som har glasklart för sig (och oss) vad som behöver förbättras. Det känns väldigt betryggande.. och lovande.



Nehepp, kl 05:20 ringer min klocka imorgon då jag ska släpa mig upp och agera elektriker ännu en heldag, så jag avrundar för den här gången. Ciao!








/ #20




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0