Söndag..

Och förlust för FAIKen, både mot Ekerö och IFK Ore (0-2 & 0-1). Eftersom jag i skrivande stund inte vet hur det gick i den avslutande matchen mellan Team Gävle och Avesta så vet jag inte heller hur placeringarna för lagen blev. Du som är intresserad av det hänvisar jag till FAIKs hemsida: www.faik-hockey.se, där all o- och nödvändig information om det återfinns!

Nästa helg är det dags för årets upplaga av "Faik-dagarna" då alla lag i klubben tränar och vistas tillsammans uppe på Fagerliden över helgen. Det har visat sig vara ett ytterligt uppskattat segment som jag tror kommer bli lika roligt och givande, för liten som stor, som vid föregående tillfällen. Jag återkommer troligtvis med mer information om helgen senare i veckan så det får vara bra för idag här.











/ #20


Kommentarer
Postat av: V

vad hände med 'lika som bär' ? :)

2009-09-27 @ 22:23:01
Postat av: victor

V: Det kommer nya nu på torsdag.. har inte skrapat ihop några roliga och ni har varit för dåliga på att skicka in förslag! Ska bättra mig och hoppas att alla läsare gör det också så kan det bli VARJE torsdag istället för bara när jag hittar på några då och då :)



Mvh,

Victor

2009-09-27 @ 23:19:35
URL: http://bloggtjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0