Torsdag och "träningslediga"..

Yes, torsdag idag och inget ispass för A-laget! (hörde att man skulle hålla på med något som kallades bandy uppe på Fagerliden idag? Jag vet inte riktigt vad det är för något så tänker inte rota mer i det..) Notera att jag skrev inget ispass och inget annat eftersom vi på egen hand ska köra någon form av styrkepass idag istället. Det finns ju som sagt inga genvägar till framgång? SKULLE det nu funnits det så skulle nog #14 inte varit sen att nosa sig till den vägen så här på ålderns höst.. Men han och alla vi andra vet att det kommer hinna spillas många droppar svett och blod innan vi når dit vi vill och ska i vinter. Det vi också vet är att alla kommer vara beredda att göra den uppoffringen för varandra såväl som klubben och publiken.

På söndag kommer säsongens första träningsmatch att spelas hemma på fagge. Karlskoga HC är det som står för motståndet och jag föreslår att du letar dig upp och kikar på den om du inte har annat för dig! (Vem har egentligen något vettigt för sig en söndag ändå?) Tid för matchstart kan jag återkomma med då jag inte är helt säker i skrivande stund..



Angående fredagens inslag "Lika som bär" så tänkte jag flytta det till torsdagar istället eftersom vi kommer att spela matcher på fredagar, och jag således kommer ha dåligt med tid mellan jobbet och samlingen till att uppdatera bloggen på.. Så håll till godo, för här kommer veckans look-alikes!





LIKA SOM BÄR




Håkan-bråkan? - Femårig Samuel Blücher?









Lucas Sandström? - På nätet slumpvis hittad partyprisse?









City Wok Guy(South Park)? - Romeo Stutin(Karlskoga HC)?









Glöm inte att skicka in era bidrag om ni har några!
[email protected]




/ #20



Kommentarer
Postat av: Hockeymorsan...

Du äger Victor!! Nu blir det extra skoj att följa Faiken...

2009-09-03 @ 19:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0